torsdag 20 augusti 2009

Inte blev det

något vettigt gjort.
Gubben gick till bror sin och hjälpte honom med en grej som han höll på stressa upp sig på. Gubben brukar vara lite lugnare när han inte får ihop saker direkt och ta det sakta(iallafall när det gäller andra som har problem).
Jag kunde inte slita mig från datorn utan har suttit här och spelat och läst bloggar. :-)
Men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag får sova HELA natten. Är visserligen ledig imorgon, men jag har sovit lite dåligt några nätter så jag vill sova gott. Natten till onsdag sov jag gott, men det räcker inte riktigt.
Så alla mina bloggvänner nu säger jag God natt och Sov gott!!!

2 kommentarer:

  1. Ja vist var den billig mattan, samma matta kostade 250 på Kupan ??????

    Natti !

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du får sova för det finns inget som är så påfrestande att inte kunna göra det. Vad underbara kycklingarna blir.

    SvaraRadera