tisdag 18 augusti 2009

Ikväll blev det inget nyttigt

gjort efter det vi kom hem efter mötet.
Gubben fixade lite pannkakor åt oss medan jag slog igång datorn och chatta med farsan på msn.
Broderi tjejen kom hit och brodera och prata en stund och när jag chattat färdigt så satte jag mig en stund och broderade också.
Tog fram den fjärde lilla kycklingen och gjorde klart kroppen och näbben och benen. Det var riktigt kul att hålla på med den. Men jag måste göra klart mammas duk också!
Gubben slog igång sin dator också och blev sittande han med.
Soligt har det varit, men inte sådär jättevarmt och nu ikväll så kom det dagliga regnet.
Nu är det dags för sängen igen, men jag får iallafall sovmorgon eftersom jag inte börjar förrän tre imorgon. Gubben måste upp med tuppen. :-)

Den fjärde lilla kycklingen
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


1 kommentar: