tisdag 25 augusti 2009

Det blev mest

datorn idag för orken fanns inte för så mycket mer.
Strax innan gubben kom hem från jobbet så började jag brodera och nu har jag kommit så långt att det är bara efterstygn kvar.
Fortsatte att lyssna på "Patienten" och är på väg om gubben i den boken nu. :-)
Gubben(var som vanligt) snäll och fixade käk åt oss och efter det så satte han sig på åkgräsklipparen och klippte vårt gräs.
Solen sken även idag, men det är hot om regn imorgon.
Ont i min hals har jag också så jag tror jag blir tokig, men jag kan väl egentligen inte bli något som jag redan är.
Dags för sängen och jag hoppas att jag får sova bättre inatt än vad jag gjorde natten som var. Till och med gubben hörde mitt hostande.
Hörs och syns imorgon.

Fjärde lilla kycklingen
God natt och Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar