lördag 4 juli 2009

Vilket åskväder

det var i natt.
Jag hörde det strax efter två. Blixtarna lyste upp sovrummet och tog våra bärbara telefoner.
Gubben hade dragit ur modemet till datorn, men inte till telefonerna. Två av telefonerna som vi har på väggen klarade sig och den tredje fixa det inte heller.
Jag var faktiskt bara upp på toaletten och sen stoppa jag in öronproppar i öronen och så sov jag igen. Gubben hade legat och lyssnat på det ett tag.
Idag har det varit en varm arbetsdag. Så fort man har gjort något så har man varit jättesvettig.
Det har regnat lite grann, men mest uppehåll.
Just nu är jag helt ensam hemma. Misstänker att gubben är på bio med några grabbar. Får nog veta när de kommer hem.
Ska försöka vara duktig och lägga mig ganska tidigt ikväll för imorgon börjar jag sju.
Nu ska jag läsa bloggar och käka popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar