torsdag 30 juli 2009

Vad snopen jag blev

när jag tittade till min blogg nu.
Jag hade ju inte skrivit något igår. Var iallafall in och läste andras bloggar.
Gubben har fortsatt med att plocka och städa ur vår bod och jag har bläddrat genom en massa tidningar.
Var iväg och hälsade på gubbens lillebror med familj en liten stund på kvällen.
Tog en promenad med hundarna gjorde vi också och efter det hamnade vi på altanen med filtar över oss. Gubben halvsovande och jag bläddrande genom tidningar.
Nu på morgonen har jag hängt lite tvätt, kört igång en ny maskin, börjat elda och börjat vika den enorma klädhögen vi hade.
Gubben ska lasta in i bussen så ska vi åka ner till återvinningen med en hel del skräp.
Vi har samlat på oss under de 24 år som vi bott här + att vi hade inte rensat efter gubbens farföräldrar heller(då blir det ganska mycket).
Men nu ska det bort, inte riktigt allt för det samlar vi på ett nytt ställe. :)
Varför är det så svårt att slänga saker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar