måndag 6 juli 2009

Nu var resten av

den rena torra tvätten vikt och väntar bara på att jag ska bära upp den och lägga i skåpen.
Idag har jag haft en väldigt lat dag känns det som och inte gjort så mycket nytta som jag borde.
Hittar hela tiden nya bloggar som jag vill läsa, och helst läsa dem från början. Och det kan ju alla räkna ut att det tar tid, mer tid än att titta in till dem man har börjat följa.
Alla som skriver har ju något intressant att skriva om.
Idag har det varit tråkväder, grått och regn. Det var uppehåll mitt på dan, men sen har det kommit ner lite grann hela tiden.
Vill ha sol, inte allt för varmt, MEN INTE REGN PÅ DAGARNA!!!
Imorgon måste jag komma ihåg att jag börjar klockan 10, det är vårt sommarschema som ska gälla i fyra veckor och då har vi lite annorlunda tider och det gäller ju att man kommer ihåg det också. Slutar klockan 19 så jag hinner hem och får se Morden i Midsommer.
Förra veckan jobbade jag natt så jag kunde se det på jobbet och veckan innan det var jag ledig.
Med det jobb jag har så får man vara glad om man kan få se program som man gillar. Känns inte direkt som att jag vill följa serier på TV som börjar 20 eller 21 för jag missar hälften. Bor inte i kommunen som jag jobbar i. Ett jobb som jag verkligen trivs med annars hade jag inte varit kvar i 16 år.
Ska snart söka mig mot sängen och sova så: God natt och Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar