söndag 26 juli 2009

Nu är denna dag nästan till

ända och jag har inte gjort mycket känns det som.
Efter maten så hade både gubben och jag paltkoma så vi la oss en stund.
Stunden för mig blev ganska länge och han klev upp och gav hundarna mat och sen gick han till bon och rensade lite.
Kom in med en kasse med både stickor, mönster, garn och lite till.
Längtar till jag har riktigt lust och mitt hobbyrum är klart så jag får en överblick vad jag har i handarbetsväg.
Kvällen har varit regnig och det är lite kyligt.
I förra veckan lärde jag mig hur jag skulle lägga in klipp från youtube. Det var ju kul att jag fick till det. Men jag tappade lite istället här där jag skriver inläggen, bl.a. ikonen för att kunna byta färg på vissa ord.
Ikväll när jag la in en bild på Paradiset Djur, så kunde jag inte skriva någon text till bilden. Det kom bara upp en massa bokstäver och annat. OCH jag vet inte hur jag ska göra för att rätta till det.
Jag vet ju inte vilka knappar jag ska trycka på för att få det som det var förut utan att radera allt jag har skrivit under de här månaderna jag hållit på.
Stor suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar