måndag 27 juli 2009

Nog hittade jag ett fel

alltid, men fick ett helt annat.
Det är nog inte fel, men jag vill inte att min blogg ska se ut sådär. Men jag vet inte just nu iallafall hur jag ska fixa till det.
Vi tog en tidig morgon, jag och gubben, och stack iväg och storstäda där jag städar. Och nu är vi klara med det.
När vi kom hem igen(tog inte hela dan) så slöa vi ute på altan. Somnade gjorde vi båda två.
Fick sen ett snabbt besök av min bror och svägerska. Och när de åkte så kom den broderitokiga tjejen hit en snabbis.
Jag har tillbringat min vakna tid med att bläddra i gamla tidningar och jag önskar att de snart tar slut.
Gullig gubbe har jag iallafall för han fixade maten även idag. :)
Sen var gubben en sväng och inhandlade mjölk och vattnade lite hos sin mor och far.
När han sen kom hem igen fick han lite energi och flyttade lite kartonger och sånt nere i bon.
Det är väl ungefär så långt vi har kommit idag.
Har varit gråmulet i stort sett hela dagen och nu ikväll är det faktiskt så kyligt att jag har dragit på mig ett par långbyxor.

1 kommentar:

  1. Tack för grattisönskningen hos mig!
    Vilken fin blog du har, kommer tillbaka flera gånger!

    SvaraRadera