fredag 10 juli 2009

Min dator fungerar igen!

Gubben har hållit på i ett par dagar för att få igång min dator och igårkväll ringde han till min bror.
Idag har han varit här och konstaterade att nätverkskortet försvann tillsammans med modemet i tisdags.
Men som tur var så hade vi visst ett till så det var bara att byta.
Vad jag saknat är att jag inte har kunnit läsa min epost och inte kunnat lägga in bilder här.
Men nu kan jag båda delarna igen, skönt.
Imorse tömde gubben regnmätaren på 19 mm så nu har vi nog fått så vi tiger.
Solen har visat sig från sin bästa sida ett tag, men precis just nu så började det regna igen.
Hoppas nu bara inte att det kommer regna lika mycket som det gjort för då tror jag att jag blir galen.
Nu måste jag kolla om jag löst lördagskorsordet på korsord.se. Har jag inte gjort det har jag lite bråttom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar