söndag 12 juli 2009

Konstigt, men nu

är det dags för sängen igen.
Jag har jobbat mellan 12 och 20 idag och det har gått bra, men det har inte varit så roligt väder så vi har kunnat vara ute. Ena stunden sken solen och sen kom regnet och sabba allt.
Imorgon börjar jag jobba klockan 10 och slutar 19 så det blir också en heldag på jobbet.
Innan jag for till jobbet idag så satte jag mig med en duk som jag fick av min mamma för 4 år sen och jag har kanske haft den framme nån gång efter det, men nu tänkte jag att jag skulle försöka orka sy den färdigt. Den väcker många minnen. Både glada och sorgliga.
Nej, det var sängen som gällde nu! God natt och sov gott!
P.S. Vår porslinsblomma som vi fick av min morbror för många år sen har sin blomningsperiod nu och den luktar så starkt att det är nästan jobbigt att sitta vid datorn. Jag älskar den, men kanske inte riktigt just nu. :) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar