fredag 17 juli 2009

Inte fick jag något

mera ryck så det blev något vettigt gjort.
Jag följde iallafall min svägerska och brorsdotter till sjön och njöt av sällskap och sol.
Väl hemma igen så var gubben och jag en sväng till grannkommunen och tanka bussen, beställde mat i vår kommun, drog hem och käka det.
När vi ätit klart stack gubben iväg till projektet och förhoppningsvis får han hem det imorgon.
Jag blev sittande framför datorn, läsande bloggar som jag missat när jag jobbat de här två sista dagarna.
Pratade även med farsan på msn.
När gubben kom hem satt vi och slöade en stund och sen ville hundarna ha oss med på en promenad.
Och nu är det läggdags för mig och jag skulle nog ha behövt ligga för länge sedan eftersom jag var uppe redan vid sex imorse.
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar