söndag 19 juli 2009

Imorse fick jag ett

sånt där häftigt ryck så vårt kylskåp är nu rent och snyggt.
Efter det rycket så gick musten ur mig totalt och sen har det inte blivit mycket vettigt gjort. :)
Gubben hade ju sitt ryck igår och idag vilade han upp sig inför semestern.
Efter många om och men så åkte vi till den stora staden och dess köpcentrum för att se om vi hittade några tofflor åt en tomte(vilket vi gjorde).
Vi fick min svägerska och brorsdotter med oss och det var jättekul.
Var in på KappAhl och inhandlade min första bikini på 20 år tror jag(min svägerska skulle inte gå ur affären förrän jag köpt en bikini). Jag hittade en tröja med ett zebra-huvud också som jag inte kunde motstå. Fick ju lite rabatt på det också. :)
Efter dessa inköp fikade vi lite och sen hittade min svägerska kläder till min brorsdotter för halva priset på en annan affär. :)
Gubben gick in på Dressman och kom ut med två par badshorts och en skjorta(tag 3 betala för 2). :)
Sen på något konstigt sätt så föreslog min gubbe att vi skulle käka på McDonalds(jag trodde jag skulle svimma för han brukar sucka när vi föreslår något sådant).
Mätta och belåtna drog vi hem till oss för ytterligare en fika och sen skjutsade jag hem svägerska och brorsbarn.
Väl hemma igen så har jag och gubben suttit i varsin stol ute på altanen och njutit på olika sätt. Jag har broderat på mammas duk och gubben har sovit.
När klockan var 21 så gav jag upp för då började det bli för mörkt att se något och sen var jag ju sugen på att sitta vid datorn ett tag.
Nu ska det bli fika igen, munk och dricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar