torsdag 23 juli 2009

Igår blev det inget

skrivet här och varför vet jag egentligen inte. Men så är det.
Gubben var iväg till projektet och hämtade hem två lass under dagen.
Jag tvättade lite och tog reda på torr ren tvätt.
Slapp laga maten för det gjorde en tomte till oss.
På kvällskvisten skjutsade vi hem tomten och stannade på fika och pratstund.
Solen sken, men det var inte överdrivet varmt.
Gubben har burit ut en massa gamla tidningar som jag ska gå igenom för att kolla mönster och ev. matrecept och sen ska de kastas iväg. Jag försöker lära mig att jag kan inte spara på allt. :)
Men det är svårt att lära gamla hundar sitta.
Vädret är gråmulet idag, men jag hoppas att solen tittar fram en liten stund iallafall.
Det var allt för just nu, men jag kanske återkommer mer under dagen. Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar