fredag 3 juli 2009

Idag har det åskat, regnat

och solen har visat sig.
Det var mulet och runt omkring oss så var det mörka moln och jag hörde åskan på avstånd.
När det var dags för mig att åka till jobbet så sken solen så vackert.
Och den sken även när jag kom till jobbet, men sen började det både regna och mullra så nu har vi nog fått en riktig rotblöta igen.
Regnet har nog rensat luften skulle jag tro, men det får jag kolla imorgon när jag kliver upp för just nu har jag ingen lust att gå ut.
Det börjar också vara dags att leta sig mot sängen för det är arbetsdag för mig även imorgon, fast jag får ju lite sovmorgon då jag börjar klockan tio.
Så jag säger nu: God natt och Sov gott!

1 kommentar:

  1. Tack för titten på min blogg. Vi hade ingen åska i E-tuna så länge vi var kvar men det mullrade från Västerås. Nu var vi ju lite söder o Eskilstuna så vad som hände inne i stan vet jag inte. Kramen

    SvaraRadera