söndag 26 juli 2009

Gillar inte att hitta

intressanta bloggar att läsa. :)
När jag hittar en intressant blogg så måste jag bara läsa den från början ända till dags datum.
OCH vet ni hur mycket tid det tar?
Alldeles för mycket, men det är alldeles för roligt och intressant för att jag ska låta bli.
Har man läst igenom dem en gång från början så går det ju faktiskt mycket fortare att följa dem sen. Men visst tar det väl nån timme att kolla igenom allihopa.
Men jag gör det som sagt med glädje.
Nu ska jag bara kolla min epost och sen väntar sängen på mig.
God natt och sov gott!

1 kommentar:

  1. Ja du ! det fenomenet känner jag igen....Ler !
    men det är kul oxå fasst det tar tid....

    Ja man ser naturen på ett annat vis,och känner alla dofter gör man oxå när man åker MC.
    Himla roligt är det givetvis.

    I dag blir det en resa till Junsele !
    Ha det gott !

    SvaraRadera