fredag 3 juli 2009

En ny dag, men

idag är det klippig. Ser ut som det tänker börja åska/regna när som helst.
Regnet behövs nog nu, men åskan hoppas jag håller sig härifrån. Gillar den inte riktigt.
Har hittills idag tagit reda på lite tvätt och försökt hitta programmet för Big Power Meet i Västerås. Läste det en gång och skulle försöka komma på hur jag skulle skriva ut det och då försvann det. Nu har jag tryckt på samma ställe flera gånger och den sidan kommer inte ens upp nu. Trött jag blir på tekniken. (Det är inte gubben och jag som ska in och titta utan våra grannar som ville ha uppgifterna. Jag jobbar och gubben är fullt upptagen, som alla andra år detta arrangemang går av stapeln. Vi har aldrig lyckats pricka in helgen så vi kan åka och titta).
Det börjar suga i frukosttarmen så det är väl bäst att jag stoppar i mig någonting innan jag blir allt för hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar