måndag 20 juli 2009

Det är kul att

lära sig nya saker, bara jag kommer ihåg hur jag gjorde.
Idag har vi skjutsat grabben till tåget och han åkte till den där stora staden igen.
Lite tomt blir det och ingen rap-musik heller. :) Lider inte så mycket av att slippa höra den.
Varit och besökt farsan och hans katt idag. Klippte klona på katten och blev lite orolig att han skulle springa och gömma sig för oss, men det gjorde han faktiskt inte.
Efter det var vi till en yngre bror och hans familj till gubben och fikade lite till och snacka lite om både ditt och datt.
Tycker lite synd om henne för hennes semester är slut och vår har precis börjat. Han börjar visst jobba på måndag.
På förmiddagen var gubben iväg till projektet och höll på ett tag och sen plocka han lite här hemma också.
Jag diskade undan lite och eldade och sist men inte minst lärde jag mig lite nytt. :)
Nu sitter jag här framför datorn och gubben sitter i köket och tittar på något TV-program.
Jag börjar känna för sängen, tänker inte sitta uppe till halvtvå i natt inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar