fredag 10 juli 2009

Dags för sängen igen

snart, men tänkte att jag skulle göra ett sista inlägg för dagen.
Jag har suttit och läst bloggar för fulla muggar nu ikväll, måste ju ta igen det jag har missat under de dagar som denna dator har varit ur funktion. :)
Jobbade sista natten innan semester inatt och det kändes ganska skönt. Nu har jag bara fyra kvällar och en morgon kvar OCH sen semester i fyra veckor. Om det blir en bra semester kommer att bero på många saker som jag inte tänker gå in på här. Men jag kan säga att det blir nog inga större utflykter.
Det finns speciella grytlappar för stekpannor och jag testade att virka en sån och den blev klar i natt. Man trär den på handtaget så behöver man inte bränna sig. Det är väl kanske mest gjutjärnsstekpannor som blir varma och det är såna jag och min gubbe använder mest. Jag hann nästan virka en till för de gick faktiskt fort att göra.
Strax dags för sängen alltså, men först ska jag göra ett inlägg på min/vår andra bloggsida.(Paradiset Djur)


Stekpannegrytlappen

1 kommentar:

  1. vist är dom smara dessa handtagsgrytlappar
    (långt ord) det blir så gott det man steker i gjutjärnspannor,tänk en Kolbulle,va gott ! !
    Min älste som pratade om en Buster så det fanns nog en sådan traktor där.
    Skoter race på gräs är ganska vanligt iaf här hos oss,kan verka lite knas men ganska kul....

    natti Natti !

    SvaraRadera