måndag 29 juni 2009

Vi har varit och

köpt en "kylanläggning" för hundarnas skull.
Det är alldeles för varmt för dem både ute och inne så nu ska de kunna få svalare åtminstone inomhus. Det tråkiga är väl för att den ska fungera effektivast måste dörrar och fönster vara stängda.
Men allt går.
Gubben passade också på att köpa en mobilladdare till sin telefon för hans paja i förra veckan och han behöver ladda telefonen även på jobbet.
Jag köpte mig 2 par inneskor, mina gamla hade tagit slut och när det finns samma modell så är det bäst att passa på och köpa. Brukar nöta ut ett par om året.
Gubben min, han har energi han, nu håller han på att fixa till så apparaten ska fungera så bra som möjligt.
Skulle såga till ett par bitar och upptäckte att sågen inte var hemma så han fick dra till byn där en av hans bröder lånat den.
Och vad gör jag? Sitter framför datorn naturligtvis, var annars.
Imorgon ska jag jobba natt och sen är jag ledig till fredag och då får jag jobba hela helgen också.
När denna vecka har gått är det 14 dagar kvar tills vi får semester.
Vad vi ska göra under vår semester det vet vi inte, men när vi är hemma så finns det mycket att göra.
Nej, nu ska jag gå över till korsord.se och lösa korsord. Det är ju snart slut på månaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar