torsdag 11 juni 2009

Varit hos tandläkaren

och jag hade INGA hål bara lite tandsten.
Men ack så nervös jag är innan jag ska dit och jag såg nog ganska sammanbiten ut när jag kom dit.
Tandläkaren sa att jag brukar klara mig bra, men inte hjälper det mig jag är lika nervös iallafall.
Lugn blir jag inte förrän det är över. Tandsköterskan sa när jag skulle betala att jag såg då mycket gladare ut. Kostade mig 465 kronor och inte över 600 som jag trodde det skulle bli.
Jag tror jag vet varför jag är rädd för tandläkaren, hade en elak en när jag gick i lågstadiet. Jag skulle få tandställning och var på en förberedande undersökning och det enda jag minns av detta är att han hela tiden sa gapa, gapa ännu större.
Men nu är detta gjort och jag blir kallad om 2 år.
I morse så var det grått och trist, men nu tittar solen fram och det är ganska varmt ute.
Klockan 15.00 börjar jag jobba och slutar 20.00, ska nog bli ganska skönt att jobba igen, tror jag. Imorgon blir det mellan 7.00 och 11.00 och sen är jag ledig hela helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar