söndag 14 juni 2009

Söndag och regnet

det bara öser ner.
Och humöret ligger lågt det också för nu vill jag ha SOL!!!
Igårkväll satt gubben och jag och tittade på TV, bl.a. på Kommisarie Morse och egentligen hade vi ju inte behövt se via TV:n med alla reklamavbrott eftersom vi hade avsnittet på DVD.
Virkade på mitt terapiarbete och det kommer att bli en grytlapp har jag bestämt. Måste bara göra en make till den(det måste vara två).
Nu håller vi(mest gubben) på att plocka och städa eftersom sånt också måste göras ibland.
Jag ska slita mig härifrån och hänga lite tid åt vår tvätt.
Återkommer nog säkert under dagen med mera trams.

2 kommentarer:

  1. här VRÄKER regnet ner....suck ! men dom har lovat att det ska bli bättre.
    Har skjutsat en av sönerna till Hoting en resa på ca25mil t.rt. kollat på några Loppisar,men hittade inte ett dugg, men vi hade iaf. nått att göra...Ler !
    Ha det gott !

    SvaraRadera
  2. ja dåligt med Affärer men gott om matställen...Ler ! fattar inte att det ska gå ihop för alla !
    Hoting är väl en "ort" man bara passerar..
    ska till Strömsund i dag o lägga om mitt finger,kanske blir bandaget lite mindre...
    Var in på din djurblogg,söta katter du har.
    Finns det inte fästingshalsband till katter,som det gör med hundar ?
    Ha det gott !

    SvaraRadera