tisdag 23 juni 2009

Solen skiner även

idag från en klarblå himmel.
Jag har sovit bort förmiddan eftersom jag jobbade inatt.
Innan jag fick lägga mig och sova var jag tvungen att åka till gubben med hans mobiltelefon. Han glömde den hemma. Börjar han och jag bli gamla och glömska? Jag glömmer mycket jag också.
När jag väl fick lägga mig la jag mig på nedervåningen med altandörren öppen så hundarna skulle kunna vara ute medan jag sov/vilade och de var riktigt duktiga för de skällde inte en enda gång. Misstänker att de la sig i skuggan och sov.
Jag har kommit in i nån virkperiod så i natt mellan mina arbetsuppgifter så virkade jag nästan klart en lite mindre grytlapp(mindre än de jag gjort klart tidigare). Jag har bara några maskor kvar på varvet runt den. Undra om det är en son eller dotter till Grytlappsparet? (Bild kommer senare).
Nej, nu ska jag ut och fara lite grann, men återkommer kanske under aftonen.

1 kommentar:

  1. Det är mänskligt att glömma. Det är väl tur så får man lite vardagsmotion. Kramen

    SvaraRadera