måndag 8 juni 2009

Nu har jag läst/lyssnat

klart på boken "Flickan som lekte med elden".
Alla böckerna var jättebra och det är nästan som jag saknar att lyssna på dem redan.
Och han som läste dem var en bra uppläsare.
Nu ska jag leta fram nån annan bok att läsa/lyssna på.
Det som är bra med ljudböcker är ju att man samtidigt kan handarbeta, vika tvätt eller diska och det är väldigt praktiskt för mig.
Idag har jag faktiskt stått för både matlagning och disk. Gubben bad grabben att diska medan vi var iväg, men tror ni han hade gjort det? Ack, nej.
Men en vacker dag så får han ta reda på allting själv och då ska jag njuta.....
Varit en sväng till broderskapet och hans familj och fikat lite.
Som vanligt vid den här tiden är det dags att leta sig mot sängen och som vanligt hoppas att man får plats i den. :)
God natt vänner och sov gott!

1 kommentar:

  1. Och jag som tycker att det är trångt i våran säng i bland, men vill inte byta med dig, hihi

    SvaraRadera