onsdag 17 juni 2009

Njöt av solen gjorde

jag igår och det gör jag faktiskt idag också, för den skiner faktiskt.
Synd bara att jag sovit bort hela förmiddagen, men det beror ju på att jag jobbade i natt.
Igår så virkade jag klart terapiarbetet och i natt så påbörjade maken/makan till det första. Kom faktiskt ganska långt på den.

Terapiarbete 1 klart
Ikväll ska både jag och gubben bort, men inte på samma ställe.
Han ska med sina arbetskamrater och äta och få nån present för han har jobbat på företaget i 25 år. Ack så gammal han är. :)
Jag ska med mina arbetskamrater på en sommarfest hos en av kamraterna där vi ska äta gott och dricka gott.
Det som jag inte är så glad i är att vi ska vara utklädda och det är ingenting för mig, men jag får väl leta fram nån gammal cowboyhatt och sätta på mig.

Dessa blommor ska jag plantera imorgon!!!
Dags för att ställa mig i duschen och sen försöka komma på vad jag ska ha på mig för något.
Vill inte klä ut mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar