tisdag 23 juni 2009

Inte har det blivit

gjort många knop här hemma idag, men det brukar vara så efter att jag jobbat natt.
Gubben fixade både mat och klippte gräsmattan sen. Han gick med gräsklipparen(tog alltså inte åkklipparen) och det var duktigt gjort.
Jag tog reda på disken och sen har jag pratat med farsan på msn.
Vädret har varit underbart idag och det är skönt att det verkar bli sommar nu.
Tittat på den härliga serien Morden i Midsomer, missade väl en del för samtidigt kom jag på att jag var tvungen att vattna blommor.
Klockan är snart elva på kvällen och vi har både ytterdörren och altandörren öppen och fryser inte särskilt mycket.
Börjar vara dags att släcka ner och gå och lägga sig och sova gott.
Börjar bli trött faktiskt.
Gubben börjar jobba sju som vanligt och jag klockan två.
Måste komma ihåg att jag ska samåka med den broderitokiga tjejen.
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar