tisdag 9 juni 2009

En tråkig sak är

att jag ska till tandläkaren på torsdag. Jag vill inte, tycker inte om. Listan kan göras lång där. (Förresten undviker jag läkare också)
Skulle ha blivit kallad i januari, men de "glömde" bort mig. Ringde igårkväll och hade en tid redan idag, men jag tacka nej direkt(hade annat för mig och det blev så hastigt på). Då säger hon en tid på torsdagförmiddag och jag har ingen ursäkt för att inte kunna. :(
Det kostar mer än 600 kronor(tack så mycket), hoppas nu bara att man inte har några hål.
Det roliga är att skatteåterbäringen kom idag till både mig och gubben.
Gubben deklarerade via sms och jag via datorn och vilken lyx att få pengarna redan.
En del ska gå till en ny diskmaskin och resten lägger vi på hög till andra ting som vi kanske kommer att behöva i framtiden.
Nu har dagen kommit till den tiden det är dags att gå och lägga sig och det ska jag strax göra, men först ska jag borsta tänderna(mycket noga).
God natt och sov gott!!!

1 kommentar: