söndag 31 maj 2009

Varit vaken sen

halvåtta ungefär. Skulle nog gärna ha sovit en stund till, men det är lite svårt med hundar som vill ut och göra sina behov.
Satte på en tvättmaskin, la mig sen en liten stund till. Har ätit frukost, tagit reda på rentvätt, hängt tvätt och laddat ytterligare en maskin.
Broderskapet med familj kom en snabbis för att låna en grej och gubben hjälper sin bror en stund nu.
Jag sitter egentligen framför datorn för att beställa grejer från Ellos, men jag kunde inte låta bli att läsa bloggar också.
Idag är ju sista dagen på majmånad så jag skulle behöva lösa en massa korsord och skicka in på korsord.se. Vi får se vad jag hinner.
Solen skiner och det är varmt och skönt. Nästan för varmt i solen(alltid ska man klaga).
Återkommer med all säkerhet fler gånger idag.
Beställa var det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar