söndag 3 maj 2009

Söndagskväll och

En av mina frukostmackor i morse på stående fot

en dag kvar att jobba innan jag får vara ledig i nästan två dagar(jobbar natt mellan onsdag och torsdag).
Satte inte på datorn igårkväll när jag slutade jobba för jag var faktiskt för trött. Vad jag gjorde istället vet jag inte mer än att vi gick en promenad med hundarna.
Och fick se två råbockar slåss i ett dammoln och strax efter det en skymt av en älg. Vi hade tur för hundarna märkte inte de andra djuren, för hade de gjort det hade de nog skällt på dem.
Igår var det väder för att verkligen vara ute, solen sken och allt var bra. Idag har det varit uppehåll hela dagen, men inte inbjudit till någon solning direkt. Men det är tur det för annars skulle det nog gå alldeles för fort med alla blommor i naturen.
Nu har jag snart läst/lyssnat färdigt på "Flickan som lekte med elden". Längtar nästan efter att få börja med den sista boken, men det lär nog bli tidigast på tisdag jag kan börja eftersom jag jobbar dubbla pass imorgon.
Ska klippa mig imorgon på rasten och det ska bli skönt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar