torsdag 7 maj 2009

Nu är jag äntligen

vaken efter nattens arbete.
Skulle kliva upp vid ett, men hon blev visst två. Släppte faktiskt ut hundarna ca kvart över tolv och lät då dörren vara öppen för det var så fint väder.
Men nu när jag klev upp så regna det, suck.

Kyckling nummer tre
Som vanligt när de sysslor jag hade att göra i natt så tog jag fram mitt broderi på en liten kyckling och fick faktiskt bra många stygn gjorda.
Har inte broderat på länge nu, lusten har inte infunnit sig. Skulle iallafall vara kul och bli färdig med gänget snart. Efter denna är det en kvar.
Nu ska jag stoppa lite i magen och kolla vedpannan och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Ikväll ska gubben och jag bort på ett möte. Ska bli kul, men det värsta är väl att jag blir trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar