fredag 15 maj 2009

Idag har jag varit

duktig och slog aldrig på datorn när jag klev upp ur sängen.
Istället så vek jag en massa lakan som har legat rena ett tag + körde även flera maskiner tvätt.
Vek tvätten ute för idag gick det faktiskt att vara ute. Det blåste varma vindar idag och där jag stod var det lä.
Åt lunch ute och sen njöt jag av solen en stund innan det var dags att åka och jobba.
Jobbade till 21.00 ikväll och börjar 7.00 i morgonbitti. Sen är det jobb söndag, måndag, tisdag och onsdag OCH sen är jag ledig i hela fyra dagar.
Min planering till dessa lediga dagar är att ta det lugnt, köpa blommor och sätta ute, städa. Hur mycket som blir gjort är en annan historia.
Gubben har varit duktig både igårkväll och ikväll och varit ute på vedbacken. Hoppas han snart är klar med det så han kan börja på nästa projekt.
Det finns många, alldeles för många.
Nu ska jag leta mig mot sängen för jag är ganska trött.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar