onsdag 13 maj 2009

God morgon eller god dag

Tredje lilla kycklingen

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Blivit lite dåligt med sömn än så länge efter natten. Bara 2,5 timme. Vi har tvättstugeschema på mitt jobb och idag skulle ett ordinare schema göras + två sommarscheman. Jag ville vara med och göra dessa scheman så då blev det så lite sömn.
Vi började också lite tidigare än vad vi brukar när vi har personalkonferans. Jag åkte hem efter schemat var klart och vi käkat lite. Är alldeles tom i skallen.
Tror att vi fick till ett bra schema för alla.
Skrev en lista igår på vad jag skulle göra idag när jag vaknade och än så länge har jag iallafall startat en tvättmaskin och en torktumlare.
Den som lever får se om det blir något mer gjort.
Som vanligt inatt så åkte broderiet fram efter sysslorna var gjorda(eller nästan alla, måste ju vänta på tvättmaskin och tumlare).
Hela förmiddagen har varit solig, men nu har molnen kommit så sakta och det har faktiskt regnat en skur också. Bara för att jag har kommit hem.
Jag är ledig imorgon och då lär väl regnet stå som spön i backen. Eller vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar