fredag 8 maj 2009

Äntligen fredag och

dagen började med sol och nu när både jag och gubben slutat våra arbeten så regnar det. Typiskt.
Skulle ha behövt ta en dans med dammsugaren, men tyvärr har dansstegen glömts bort. Måste försöka komma på dem snart för det behöver dammsugas här hemma.


Den ena gruppen av tulpaner som vi har
Den andra gruppen som också blev gula

Och dessa röda tulpaner missade jag helt när jag fotade knopparna
Jag hoppas verkligen att det inte kommer så mycket regn i helgen för det skulle vara skönt att få vara ute så mycket som möjligt.
Har ju en rabatt jag skulle behöva rensa och gubben har sitt på vedbacken.
Återkommer kanske senare.



2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att dansa med en damsugare. Tro mig, jag har själv försökt många gånger. Det går lite lättare med moppstegen, men även dom är svåra, för att inte tala om damvippstango.

    SvaraRadera
  2. Moppsteg och dammvippstango har jag faktiskt aldrig lärt mig.

    SvaraRadera