tisdag 31 mars 2009

Tiden går fort




Har inte hunnit varit inne här och skrivit på flera dagar. Undra vad jag har gjort egentligen?


I söndagsmorse när gubben skulle ta bilen så var det punktering på ena bakdäcket. Så det var bara att byta däck och igår ringde han till verkstan och fråga om de hade tid att byta till sommardäck(måste slå av däcken från fälgarna för vi har bara fyra till min bil). Det hade de så jag for dit med bilen och under tiden som de skulle byta däcken så tog jag en liten promenad.


Så liten blev den inte! Jag gick i ca 1,5 timme och de hade nog varit klara länge när jag kom.


Det var faktiskt skönt, fast tyvärr blåste det lite.


Bildbevis finns på min promenad!


Hem sen och tog det lite lugnt och försökte sova en stund, men det gick inte. Jobba i natt och när jag hade gjort det jag måste göra så kunde jag fortsätta och brodera på kyckling nummer 2.


Har inte gjort många knop idag sen jag klev upp, men nu ska iallafall jag och gubben iväg på ett möte på ett par timmar. Känns som jag hellre skulle vilja vara hemma och brodera och leka med datorn. Men, men det finns en dag imorgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar