onsdag 11 mars 2009

Sjukt

Idag händer det inte mycket här hemma. Gubben kom hem igår och mådde inge vidare. Det visade sig att han hade över 38 i feber och en släng av magsjukan.
Kul :( Jag ska egentligen jobba i natt, men jag ringde och tog semester för jag har ingen lust med att bli magsjuk mitt i natten och vara helt ensam med våra boenden. Och chansen är väl ganska stor att jag blir sjuk också för det är jag som brukar bli sjuk och han brukar klara sig.

Har tillbringat förmiddagen och en del av denna eftermiddag med att läsa handarbetsbloggar. Och det tycker jag är jättekul. Hoppas att nån vill läsa mina också. Och de ska väl bli mer intressanta när jag vet hur man lägger in bilder också.

Kanske något att ta itu med senare idag.

Snöar gör det och är nån minusgrad ute.

Nej, ska väl ut till brevlådan och ser om jag hittar något intressant där.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar