måndag 23 mars 2009

Det är måndagmorgon......



och huvudet känns inte alls så tungt. Men däremot ögonen. Måste mer och mer använda glasögonen på mornarna för ögonen vill inte alls vara riktigt med då.


Blev inte mycket nytta gjort igår som vanligt, men jag broderade iallafall en stund på kyckling nummer två. Både marken och lite av det gröna hann jag med innan det var dags att krypa till sängs.


Gårdagen började med att solen försökte titta fram och slutade med att det kom stora snöflingor som nu täcker marken igen. Undra om detta var första bakslaget innan vi får riktigt vår.


Nu ska jag kolla till vedpannan och se om det brinner i den och sen vill visst hundarna ha mat. Och jag vill nog ha lite frukost också.


Arbetsdag är det idag och faktiskt hela veckan ända till fredag(det var länge sen jag jobba så). Helgen ledig igen och DÅ hoppas jag på solsken och vackert väder.


Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar